تبلیغات
بوی زهرا ومریم وهاجر

بوی زهرا ومریم وهاجر
قالب وبلاگ
نویسندگان

 

دیانت یهود

 

بهشت مخصوص یهود است و هیچ كس به جز آنها داخل آن نمی‏شود؛

ولی جهنم جایگاه مسیحیان و مسلمانان است و در آن جا فایده‏ای جز گریه و

زاری عابد آنها نمی‏گردد؛زیرا زمینش از گل و بسیار تاریك و بدبو است.

مسیح پیامبر،نیامده است و تا حكم«اشرا»(یعنی غیر یهود)منقرض نشود،

ظهور نخواهد كرد و در آن گاه كه او بیاید زمین خمیر نان و لباس پشمی‏

می‏رویاند.در این وقت است كه سلطه و پادشاهی یهود بازگشته و تمام ملت‏ها

مسیح را خدمت خواهند كرد!و در آن زمان هر فرد یهودی،دو هزار و هشتصد

برده و غلام خواهد داشت.

ه-بر یهود لازم است كه املاك دیگران را خریداری كند تا آنها صاحب ملك‏

نباشند و همیشه سلطه اقتصادی برای یهود باشد.و چنانچه غیر از یهود،بر یهود

تسلط پیدا كنند،آنها باید بر خود گریسته بگویند:«وای بر ما،این چه ننگی است‏

كه ما جیره خوار دیگران باشیم».

پیش از آن كه یهود نفوذ و سلطه كامل خود را به دست آورند،لازم است‏

جنگ جهانی بر پا شود و دو ثلث بشر نابود شوند.در این وقت مدت هفت سال‏

یهود،اسلحه‏های جنگ را خواهند سوزانید و در این وقت است كه دندان‏های‏

دشمنان بنی‏اسرائیل به مقدار بیست و دو ذرع كه تقریبا هزار و سیصد و بیست‏

برابر دندان‏های عادی می‏شود!خارج از دهانشان بیرون خواهد آمد.

هنگامی كه مسیح حقیقی پا به عرصه وجود گذارد،یهود آن قدر ثروتمند و

مال خواهند داشت،كه كلید صندوق‏هایشان را بر كمتر از سیصد الاغ،حمل‏

نتواند كرد!

صفحه : 18

 

قساوت و توحش

قساوت قلب،و سنگ‏دلی آنها را تاریخ در تمام اعصار و ادوار خود،مبرهن‏

كرده است.

بقیه در ادامه مطلب

كاسیوس در كتاب 78 خود در فصل سی و دو در حوادث سال 117 م،

می‏نویسد:«...مطابق همین تاریخ در(Cyene)-كناره دریای طرابلس غرب-به‏

رهبری«اندریا»برای كشتن رومی‏ها و یونانی‏ها خروج كرده و همه را از دم تیغ‏

گذراندند سپس خون‏هایشان را آشامیده و گوشت‏هایشان را خوردند،سر و

استخوان‏های‏شان را هم قطعه قطعه كرده و به سگ‏ها دادند.

خیلی‏ها را هم مجبور كردند كه یك دیگر را چون حیوانات بكشند.تعداد

كسانی كه در این كشتارگاه به قتل رسیدند به دویست و بیست هزار نفر رسید...»

«و همانند همین كشتار را نیز در مصر و قبرس به رهبری(Artemion)تكرار

كردند و در آن بیش از دویست و چهل هزار نفر را به قتل رسانیدند».

«و در سافیل واقع در اسپانیا،یكصد و سی و هشت مسیحی را به یكی از

مقابر دور از شهر برده و آنها را با گلوله مجروح كردند.سپس همه را زنده دفن‏

(1).همان كتاب ص 58.

(2).اكثر عبارات برگرفته از كتاب دنیا بازیچه یهود،ترجمه سید هادی مدرسی است.

صفحه : 7

 

 

پروتكل شماره 9

توجه به خصوصیات و خلق و خوی مردمی كه شما در ممالكشان زندگی و

فعالیت می‏كنید،اهمیت بسیار به سزایی در اجرا و پیاده كردن برنامه‏هایمان‏

دارد.تا زمانی كه افراد جوامع مختلف،مطابق الگو و انگاره‏های تربیتی ما دوباره‏

تربیت نشوند،نمی‏توانیم برنامه‏هایمان را در این‏گونه جوامع مطابق با روشی‏

كلی و یكسان پیاده كنیم؛اما اگر برنامه‏ها را محتاطانه و توأم با آموزش آغاز كنیم،

می‏توانیم در كمتر از یك دهه،منش،خلق و خوی سرسخت‏ترین افراد را تغییر

داده و آنها را مانند افرادی كه از پیش مطیع ساخته‏ایم،زیر سلطه خویش در

آوریم.

كلماتی چون آزادی،برابری و برادری در واقع اسم‏های مستعاری هستند كه‏

فراماسونرهای ما آنها را به كار می‏برند.هنگامی كه حكومت شاهنشاهی ما آغاز

گشت،این كلمات را از صورت استعاری بودن بیرون آورده و به صورت عبارات‏

ایده‏آلی چون،حق آزادی،وظیفه برابری و آرمان برادری در می‏آوریم،بدین‏

معنی ما غلط ترین كار را انجام می‏دهیم و به اصطلاح«با شاخ گاو در می‏افتیم».

صفحه : 71

 

 

پروتكل شماره 8

ما باید تمام جنگ افزارهایی را كه مخالفانمان ممكن است علیه ما به كار

گیرند،در اختیار داشته باشیم.ضمنا باید پیچیده‏ترین واژه‏های حقوقی را از

میان كتب قانونگذاری بیرون بكشیم تا به هنگام داوری و قضا از آنها استفاده‏

كنیم.البته این واژه‏ها ممكن است غیر موجه و غیر عادلانه جلوه كنند؛ولی برای‏

آن كه چنین وضعی پیش نیاید،باید از قبل چاره‏جویی كنیم و واژه‏های پیچیده را

در قالب عبارات زیبا بیان كنیم تا اصولی،اخلاقی،عالی،متعالی و معقول جلوه‏

كنند.

كادر رهبری جامعه ما باید خود را با تمام مظاهر تمدن كه به موقع به كار آیند،

مجهز كند.كادر رهبری باید عواملی چون روزنامه نگاران،وكلای مدافع ورزیده،

سیاستمداران كار كشته،مدیران برجسته و خلاصه افرادی كه در مدارس ویژه از

تعلیم و تربیتی عالی برخوردار بوده‏اند،در اختیار داشته باشد.چنین افرادی‏

باید با ساخت اجتماعی جوامع(جامعه شناسی)،انسان شناسی و همه‏

زبان‏هایی كه با الفبای سیاست ساخته شده‏اند،آشنا باشند.و..

صفحه : 69

 

 

فقر،اسلحه ماست‏

زنجیری كه انسان‏ها را به دام و تله فقر می‏بندد،به مراتب محكم‏تر از زنجیر

بردگی است.به بیان دیگر،از زیر یوغ بردگی می‏توان به خوبی آزاد شد؛ولی‏

رهایی از زیر یوغ بینوایی و فقر،بسیار دشوار است.ما در قانون اساسی خود،

حق رفاه مادی توده‏ها را به صورتی خیالی،اما نه به گونه‏ای واقعی،گنجانیده‏ایم‏

و هرگز هم به این حق جامه عمل نمی‏پوشانیم.اگر قرار شود كه هر فرد،حق‏

گفتن هر حرفی را داشته باشد،اگر قرار شود كه هر روزنامه نویسی،حق نوشتن‏

هر مطلبی را اعم از خوب و بد پیدا كند،اگر هر كارگر زحمتكش و پرولتری،كه‏

دست تقدیر او را به كار وابسته كرده است،از لحاظ اقتصادی خودكفا باشد و نیز

اگر بداند كه قانون اساسی منافعش را تضمین نمی‏كند،فردا برای انتخاب‏

نمایندگان به پای صندوق رأی نمی‏رود و به نمایندگان كه در واقع عوامل دست‏

نشانده ما هستند،رأی نمی‏دهد.برای آن كه چنین وضعی پیش نیاید،بسیاری از

اصولی كه رفاه اقتصادی او را تضمین می‏كنند از متن قانون حذف می‏كنیم و در

عوض فقط به او حق اعتصاب اعطا می‏كنیم تا از این طریق وابستگی‏اش به رفقای‏

هم مسلكش و نیز شرایطی كه كار فرمایش بر او تحمیل می‏كند،بیشتر شود.

ما از كمونیسم پشتیبانی می‏كنیم‏.

 

نام كتاب : پروتكل دانشوران یهود،   مولف :

انتشارات : ناظرین،   سال نشر : 1382،   نوبت چاپ : 1،   محل نشر : قم




[ یکشنبه 9 مرداد 1390 ] [ 09:44 ب.ظ ] [ آنتی صهیون ]
نظرات
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ


آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب
ایران رمان